تبلت ارزان قیمت و سیمکارتخور T211 سامسونگ

ویژگیهای خاص گلکسی تب 3


 بررسی تبلت سامسونگ گلکسی تب T211


این روزها همه برای رفع نیازهای خود برای ارتباطات به سراغ بازار خرید و فروش تبلت می روند، و همه ی آنها به دنبال تبل و یا گوشی موبایلی با قیمت مناسب و امکانات خوب هستند.

به واسطه این پست ما نیز به سراغ تبلت هایی با این خصوصیات رفتیم. تبلتی که در این بازار آشفته ی قیمتها، جای خود را بسیار محکم  حفظ کرده است و از البته از سری خانواده تبلت های سامسونگ است؛ تبلت T211 که عضو مجموعه قوی تبلت گلکسی تب 3 می باشد.

تبلت سامسونگ T211

بهتر است در ابتدا نگاهی به ظاهر و طراحی این تبلت سامسونگ بیاندازیم،

این تبلت از پلاستیک براقی ساخته شده است که در نگاه اول بسیار جذاب است. این پلاستیک از کیفیت بالایی برخودار است که به واسطه قیمت برآورد شده ی آن مناسب به نظر می رسد.

حاشیه ای فلزی و بسیار باریک دورتادور این قاب را دربرگرفته است که به زیبایی این تبلت کمک چشمگیری کرده است.

گلکسی تب 3 دارای صفحه نمایشی 7 اینچی به ابعاد 111.1 × 188 × 9.9 میلی متر و به وزن 306 گرم است.

اندازه 7 اینچی برای تبلت، سایز بسیار مناسبی است زیرا به خوبی در دست و یا جیب کت جای می گیرید و فضای زیادی اشغال نخواهد کرد.

این نمایشگر از نوع TFT با قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ با رزولوشن 600*1024 پیکسل است.

با اینکه شیشه صفحه نمایش براق است و نور را منعکس می‌نماید، اما برای کار با آن در شرایط نوری قوی و زیر نور مستقیم مشکل چندانی نخواهید داشت. در کل می توان عملکرد صفحه نمایش این تبلت را در زوایای و شرایط نوری مختلف مناسب دانست.

در پایین نمایشگر کلید فیزیکی Home و دو کلید جانبی لمسی شامل بازگشت و رابط میانبرها در بخش‌های مختلف قرار دارند. در طرف چپ پورت کارت حافظه  microSD و در قسمت پایین و شکاف اتصال سیم کارت در بخش بالایی وجود دارد.

تبلت گلکسی 3 سامسونگ

در قسمت پایین پورت اتصال کابل Micro USB و دو اسپیکراستریو قرار گرفته است.

و حالا به قسمت اصلی و اجزای داخلی تبلت می رسیم، پردازش تبلت T211 سامسونگ به عهده پردازنده ی دو هسته ای ARM Cortex-A9 با سرعت پردازشی 1.2 گیگاهرتز است.

این گلکسی تب سامسونگ در دو مدل حافظه داخلی 8 و 16 گیگابایتی به بازار عرضه شده است.

البته تا 32 گیگابایت حافظه جانبی قابل پشتیبانی است.

سامسونگ با کم کردن کیفیت دوربین اصلی به 3 مگاپیکسل و دوربین جلو به 1.3 مگاپیکسل، به دو موفقیت در این تبلت دست پیدا کرده است، یکی حفظ خصوصیت دو دوربینه بودن تبلت و دیگری کاهش قیمت آن.

از نمونه پورتی که شاید کمتر کسی به فکر آن باشد، پورت مادون قرمز است.

بهترین قابلیت موجود در این تبلت سامسونگ وجود شیار سیم کارت به همراه قابلیت مکالمه است که آن را هم تبلت و هم گوشی تبدیل کرده است. همچنین از شبکه اینترنت پر سرعت 3جی نیز ساپورت می کند.

از حسگرهایی که می توان در این تبلت نام برد، شتاب سنج، حسگر مجاورت Proximity، قطب نما و حسگر نور محیط است. اینها همگی نمونه هایی از حسگرهای کاربردی هستند که حتما نامشان را قبلا نیز شنیده اید.

این محصول از نسخه اندورید4.1.2 استفاده کرده است. سامسونگ رابط کاربری اختصاصی خود را نیز بر روی این محصول قرار داده است که امکانات و ویجت های گوناگونی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

یک باتری با ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعت در گلکسی تب 3 سامسونگ قرار داده شده است که قادر به پخش 108 ساعت موسیقی به صورت مداوم خواهد بود. کارکرد ترکیبی باتری آن هم 7 ساعت اینترنت از طریق شبکه  وای فای و یا  تا 7 ساعت مشاهده فیلم  خواهد بود.

مزایا:

پردازشگر دو هسته ای
وجود شیار سیمکارت همراه با قابلیت مکالمه
امکان افزایش فضای ذخیره سازی

ظاهری شیک و خوشدست

 

 

منبع :Galaxy Tab 3 Samsung T211

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.